czwartek, 9 kwietnia 2020

Kolorowa zabawa dla maluszka i nie tylko

Trochę pracy mnie kosztowało,  ale zabawa podoba się  nie tylko Mikołajowi,  dla którego głównie ją przygotowywałam,  ale i Szymon z chęcią wziął się za segregację kolorów.  
Z tekturki zrobiłam planszę. Brzegi zagięłam,  aby kulki nie uciekały poza obręb.  Całość okleiłam kolorowym papierem,  bo tekturka miała dość nieładny kolor.  Klejem na gorąco poprzyklejałam kolorowe słomki, włożyłam kolorowe koraliki i wszystko okleiłam koszulką do segregatora. 


Dzieci muszą posegregować koraliki kolorystycznie. Nie tylko uczą się rozpoznawać i nazywać kolory, ale i ćwiczą swoje sprawności manualne.  Przygotowanie takiej zabawki prawie nic nie kosztuje,  a nie tylko daje dzieciom frajdę z nowej zabawy,  ale poprzez zabawę uczy i rozwija.  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz