sobota, 7 września 2019

Pani Jesień

Wraz z nastaniem września skończyły się upały i oto nieodwołalnie zbliża się jesień...
Nasza Pani Jesień powstała z kartki z białego technicznego bloku, kartki czarnego technicznego bloku, różnokolorowej bibuły i wody. 
Uszykowałam dzieciom paski kolorowej bibuły. Wybrałam kolory jesieni: czerwony, pomarańczowy, żółty, brąz i odrobinę zieleni. Szymon porozkładał paski bibuły na swoją kartkę a następnie spryskał bardzo obficie wodą. Bloku technicznego nie wystarczy spryskać i pozostawić na chwilę mokrą bibułę. Aby kolor ładnie pokrył kartkę, musieliśmy mokrą bibułę uklepać rękoma i dopiero zdjąć. Nasze ręce po tej robótce były całkowicie czerwone i potem długo szorowaliśmy je w łazience. Jednak w przypadku mojego Szymonka, "nadwrażliwego sensorycznie" to raczej pozytywny skutek naszej twórczości, wręcz cieszyłam się, że tak chętnie uklepuje bibułę a jego ręce nabierają koloru! 




 Po zdjęciu bibuły nasza kartka wyglądała tak: 
Czekając aż przeschnie Szymon wyciął naszkicowaną przeze mnie Panią a ja liście. Przykleiliśmy wszystko do kartki i gotowe! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz