sobota, 23 grudnia 2017

Szopka z makaronu

Lubicie kulinarne prace? Niedawno kleiliśmy z Szymkiem lampion z makaronu do lazanii, wtedy wpadł mi do głowy pomysł zrobienia szopki. 


Wykorzystaliśmy:
trzy listki makaronu do lazanii
makaron typu spaghetti
makaron penne
plastelinę
naklejkę gwiazdy 
klej na gorąco 
złotą farbę w sprayu

Sporo było mojej zabawy czyli klejenia. Z trzech listków makaronu do lazanii skleiłam kształt szopki. Pokryłam ją z wierzchu makaronem do spaghetti, a tylną ściankę zrobiłam z makaronu penne. Żłobek także. Wszystko spryskałam złotą farbą w sprayu. 
Najprostsze dla Szymonka było zrobienie dzieciątka z plasteliny. Potem zrobił mi sukienkę dla Maryi i jej głowę, a kiedy ja lepiłam figurki dalej on włożył do szopki ... koło ratunkowe - jakby dzieciątko pojechało nad morze i gaz żeby Maryja mogła mu ugotować coś ciepłego do jedzenia!



Oto nasza szopka w całej okazałości:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz