piątek, 12 czerwca 2020

Grasz w zielone?

Kiedy jest ciepło a nie ma się gdzie popluskać... postanowiliśmy zrobić sobie żabi staw!


Podpatrzyłam coś podobnego u jednej blogujacej mamy i bardzo mi się pomysł spodobał. Wykorzystałam grubszą zieloną piankę, na której Szymon odrysował kółka od nakrętek do butelek a ja odrysowałam im żabie nogi. Potem zabraliśmy się za ich wycinanie. Trzy dla Mikołaja i trzy dla Szymona. 
Klejem na gorąco przykleiliśmy zielone nakrętki a dzieci wybrały sobie i poprzyklejały żabom oczy oraz zrobiły buźki. 


Mikołaj wykorzystał do zrobienia buziek czerwoną plastelinę a Szymon namalował czerwonym lakierem do paznokci.  Zabawa była świetna.















Żabki z powodzeniem można zabrać do ogródka lub nawet do wanny:)

Następnego dnia odkryliśmy, że nasze żabki świetnie przyklejają się do ścian, brzegów wanny czy lustra, kiedy są mokre.




A potem stworzyliśmy im towarzystwo:) 















***

Oto nasz pomysł na kolor zielony. Nasz post bierze udział w zabawie "pod kolor" Buby z Bajdocji, którego założeniem jest wspólna zabawa z dzieckiem kolorami.  12 kolorów w 12 miesięcy.

1 komentarz: