środa, 20 grudnia 2017

Jak Święta to z brokatem!

Zbyt wiele zajęć przed świętami, a wieczory takie krótkie, że nie ma kiedy podzielić z Wami naszymi pracami, ani niektórych zrealizować. A jak na ironię matka wygrała jeszcze w konkursie książkę "Dekoracje Świąteczne", więc jest co robić. 
Dzisiaj mam dla was nasze brokatowe prace. Brokat tak pięknie się mieni, tak pięknie połyskuje w świetle choinki! 
Kochamy zarówno farby plakatowe z brokatem jak i kleje brokatowe. Farby plakatowe z brokatem to super sprawa. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, dopóki nie wygrałam ich w konkursie:) Nie dość, że świetnie pokrywają kolorem to nadają naprawdę niesamowitego blasku. Zobaczcie sami! 
 Z klejami brokatowymi Szymonek miał większe trudności, bo tylko na początku łatwo się je wyciska, potem już trzeba użyć sporo siły. 
 Masa porcelanowa to nasze tegoroczne odkrycie. Na internecie pełno jest przepisów na masę. Ja korzystam z tego: 300ml mąki ziemniaczanej, 300 ml kleju wikol, 2 łyżki soku z cytryny, 2 łyżki oliwki. Przepis zaczerpnęłam od Moje Dzieci Kreatywnie. Zagniatamy i wykrawamy jak pierniczki!
Koniec gadania odsyłam Was do zdjęć: 






A oto jak się ostatecznie prezentują:


A na koniec nasze prace z klejem brokatowym (spora część poszła na kiermasz do przedszkola):






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz