niedziela, 24 września 2017

złota polska jesień - jesienne drzewo w pierwszej odsłonie

Zanim Szymonek wróci z przedszkola, zje, zanim się trochę ogarniemy i uda nam się uśpić Mikołaja, lub tatuś się z nim pobawi - zostaje nam bardzo niewiele czasu na nasze prace. Przedstawiamy bardzo szybkie drzewo jesienne, które z powodzeniem wykona trzylatek! 
Mojemu trzeba było tylko pomóc z płukaniem pędzelka, bo albo nie zrobi tego dokładnie, albo nie odciśnie wystarczająco i rozmoczy zamiast pomalować. Reszta to jego absolutnie samodzielna praca. Tym razem nawet farbek nie musiałam mu otwierać: te, które niedawno dostaliśmy wystarczy odkręcić, z czym Szymonek świetnie sobie radził. 
Ponieważ do zabawy wybraliśmy duże liście i kilka mniejszych tego samego gatunku, wybrałam największą kartkę jaką miałam, czyli A3. 
Na liście Szymon nakładał spore ilości farby. Nie udało mi się tylko nakłonić go do tego, aby mieszać kolory na liściu. 
Pomalowane liście odciskał na kartce, na której ja naszkicowałam kształt drzewa. Kształt nie jest idealny, jest przygotowany "na poczekaniu", oczywiście można wykorzystać gotowe szablony - pytanie tylko po co? 



Z mniejszych listków poodciskał spadające liście. Zabawy przy tym co nie miara a koniec końców praca wyszła śliczna:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz