niedziela, 1 listopada 2020

Mądre głowy

Taką sobie zabawę wymyśliliśmy. Trochę szaloną. Jak wiecie bierzemy udział w zabawie ''pod kolor'' czyli co miesiąc mamy publikować jakiś wpis o pracy z wybranym kolorem. Szło nam świetnie do paždziernika. Teraz też nie było źle. Chcieliśmy przygotować filoletowy lampion jak znalazł na jesień i na zaduszki. Ale obecne czasy są jakie są. Szymon miał nauczanie zdalne, ja się trochę pochorowalam, a kiedy już wybrałam się do sklepu po odpowiednią farbę kredową - akurat nie było fioletowej! Cóż było robić. Dałam dzieciom słomki rozrobiliśmy wodne fioletowe farby i wyszły mądre głowy... Dla Mikołaja, który ma dopiero trzy latka, to takie dmuchanie słomką i rozprowadzanie farby to nie lada wyczyn... Zobaczcie efekty! 








************
Oto nasz pomysł na wpis dotyczący koloru fioletowego. Nasz post bierze udział w zabawie "pod kolor" Buby z Bajdocji, którego założeniem jest wspólna zabawa z dzieckiem kolorami.  12 kolorów w 12 miesięcy.

2 komentarze:

  1. Szalona, ale logopedyczna :-)
    Fajna zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do listy w projekcie dopisałam (ale nie mam dostępu do komentarzy).

      Usuń