czwartek, 16 stycznia 2020

Kwiaty dla babci w wykonaniu trzylatka.

Mikołaj bardzo lubi kleić klejem i bardzo lubi żółty kolor.  Więc kwiaty w jego wykonaniu są żółte i klejone.  

Przygotowałam Mikusiowi patyczki z zielonego papieru. Zwijałam paski papieru na patyczki do szaszłyków i zakończyła klejem.  Mikiemu  przygotowałam paski żółtego papieru, które z jednej strony pocięlismy niczym grzebień. 

 Mikołaj posmarował paski klejem i owijał wokół papierowego patyczka.  Potem ładnie rozczesał kwiatki a ja lekko powywijałam żółte płatki.  Dokleiłam jeszcze przygotowane przeze mnie listki.  






Praca okazała się jednak trudna,  Mikołaj zbyt luźno zwijał kwiatki i musiałam mu pomagać.  Szkoda jednak,  że nie widzieliście jego uśmiechniętej buzi,  kiedy skończyliśmy.  Był z siebie dumny i już dziś chciał pędzić do babci.  

1 komentarz:

  1. Kolorowych wpisów może być więcej - ten świetny byłby do koloru żółtego :-)
    Doklej linka i logo i zgłaszaj wpis :-)

    OdpowiedzUsuń