środa, 11 grudnia 2019

Stroik świąteczny w wykonaniu malucha

Długo zastanawiałam się co przygotować Mikołajowi,  żeby w miarę samodzielnie wykonał stroik świąteczny. I znalazłam!

Mikołaj w marcu przyszłego roku skończy trzy lata.  Zaczyna coraz lepiej się komunikować,  uwielbia sklejać ze sobą różne wycinane przeze mnie elementy,  uwielbia naklejać naklejki i małe kuleczki.  Nie było wyjścia,  musiał coś pokleić!  

Z  papierowego talerzyka wycięłam  środek,  a Miki pomalował go zieloną farbką.  Kiedy farba schła, posklejał powycinane elementy świecy i gwiazdy betlejemskiej.  Wszystko nakleił na pomalowany talerzyk.  Środek gwiazdy betlejemskiej posmarowałam klejem typu Magik a Mikołaj przyklejał swoje ulubione kuleczki.  Tak powstał środek kwiatka.  Brzegi potraktowaliśmy klejem brokatowym.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz