poniedziałek, 25 listopada 2019

Pluszowy przyjaciel

Tym razem zrobiłam z Mikusiem - nasz pluszowy Miś:)
Mikołąj wybrał pompony i gruby drucik kreatywny w swoim ulubionym kolorze. Niestety nie miałam więcej żółtych pomponów, dlatego głowa jest biała:) 
Z jednego grubego (puchatego) drucika kreatywnego uformowałam korpus misia - coś na kształt litery T, do tego Mikołaj przykleił za pomocą dobrego kleju żółty duży pomponik, a potem biały jako głowę, pokażę wam jak na pomarańczowo-czerwonym Miśku: 

Kiedy korpus był gotowy, Mikołaj nakleił oczka. Niestety nie miałam malutkich pomponików na uszy, więc przecięłam mu duży biały pomponik i wyszło takie coś: 
Z koralików zrobiliśmy nosek i guziczki.
Proszę Państwa oto Miś

Podoba się? Pluszak na Dzień Pluszowego Misia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz